Gegužės 20 d. kartu su LR Švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Nacionaline švietimo agentūra bei programa „Renkuosi mokyti!“ organizavome vaizdo konferenciją, kurios metu aptarėme vieną svarbiausių nuotolinio ugdymo elementų – refleksiją.

Šis susitikimas buvo skirtas mokyklos direktorių pavaduotojams. Kartu aptarėme refleksijos reikšmę ir svarbą nuotolinio ugdymo(si) procese, kaip panaudoti refleksiją kokybiškam grįžtamajam ryšiui ir kryptingam mokinių ugdymui, kaip ir kokius pokyčius mokykloje sukuria reflektuojantys mokytojai. Džiaugiamės, jog konferencija susidomėjo gausus švietimo bendruomenės būrys – joje dalyvavo 290 mokyklų direktorių pavaduotojų iš visos Lietuvos.

Kodėl refleksija vienas svarbiausių elementų nuotolinio ugdymo procese? Pirmiausia, todėl, jog mūsų galimybę suprasti mokinių, kolegų emocijas, reakciją tapo sudėtinga vien dėl ekrano barjero. Nepaisant to, turime galimybę išjungti garsą ir vaizdą, kada mums patogu, o tai mus dar labiau riboja nuo bendravimo ar ryšio užmezgimo. Atsiradus šioms barikadoms, mokimo(si) procesas nebegali būti toks pats sklandus ir kokybiškas, todėl gebėjimas patiems reflektuoti ir gauti grįžtamąjį ryšį gali padėti jam tapti sklandesniu.

Šios vaizdo konferencijos metu savo patirtimi dalinosi Kauno J. Dobkevičiaus ir Raseinių Šaltinio progimnazijų atstovės. Šios mokyklos kartu su programa „Renkuosi mokyti!“ įgyvendina pokyčių projektus, kuriuose reflektavimo įgūdžiai užima ypač svarbią dalį. Tad dalinamės galimybe išgirsti jų patirtį iš pirmų lūpų bei atrasti refleksijos naudą savo mokyklose!

Vaizdo konferencijos įrašą stebėkite čia.

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 vertinimas 80% (1 vertinimas)