Diskusijų renginys „Kodėl žmogaus teisių švietimas būtinas šiuolaikinėje mokykloje?“ Parašyta 2023 Liepos 15.
Renginys dr. Vaivai Vaicekauskienei atminti Parašyta 2023 Gegužės 19. Kas tas įtraukusis ugdymas ir kodėl dėl jo kyla nerimas? Pokalbis su E. Pranckūniene ir K. Zakarauskaite Parašyta 2023 Gegužės 11. Įvyko XXIV Edukacijos forumas ,,Lyderystė Lietuvos mokyklose: tradicinio ir kritinio požiūrio sandūroje“ Parašyta 2023 Balandžio 28. Įtraukiojo ugdymo patirtis Švedijos mokyklose Parašyta 2023 Balandžio 12. Švietimo ekspertai: nustokime į mokytojus žiūrėti kaip į paslaugos teikėjus Parašyta 2023 Vasario 28. Kultūros ir švietimo integracija – ar tikrai stovime skirtingose tvoros pusėse? Parašyta 2023 Vasario 28. Investicijos į ateitį jau šiandien: svarbu tikėti kiekvienu vaiku Parašyta 2023 Vasario 21. Kodėl jaunų mokytojų reikia ne tik Vilniuje ar Kaune? Parašyta 2023 Vasario 14. Ko mokyklose turėtų būti daugiau: testų ar požiūrio formavimo? Parašyta 2023 Vasario 09. Mokytojas = supermenas? Parašyta 2023 Vasario 07. Kodėl mokytojai nerimauja dėl artėjančios švietimo reformos (2 dalis) Parašyta 2023 Sausio 26. Kodėl mokytojai nerimauja dėl artėjančios švietimo reformos? Parašyta 2023 Sausio 16. Ar mokytojui reikalingas švietimo bendruomenės palaikymas? Parašyta 2023 Sausio 16.
Kas tas įtraukusis ugdymas ir kodėl dėl jo kyla nerimas? Pokalbis su E. Pranckūniene ir K. Zakarauskaite Parašyta 2023 Gegužės 11.
Įvyko XXIV Edukacijos forumas ,,Lyderystė Lietuvos mokyklose: tradicinio ir kritinio požiūrio sandūroje“ Parašyta 2023 Balandžio 28.
Švietimo ekspertai: nustokime į mokytojus žiūrėti kaip į paslaugos teikėjus Parašyta 2023 Vasario 28.
Kultūros ir švietimo integracija – ar tikrai stovime skirtingose tvoros pusėse? Parašyta 2023 Vasario 28.
Kodėl mokytojai nerimauja dėl artėjančios švietimo reformos? Parašyta 2023 Sausio 16. Ar mokytojui reikalingas švietimo bendruomenės palaikymas? Parašyta 2023 Sausio 16.